Jan. 29, 2013

Okej skulle tränat, blev inte så. Skulle bara vila 20 min men hörde inte klockan och vaknade fyra timmar senare. Är fortfarande supertrött men kommer nog inte kunna sova nu på ett par timmar haha. Herregud jag har en månad nästan helt ledig och jag är redan rastlös. Hur skall detta gå? Skall sätta mig och kolla igenom vad man skall se i Bologna, börja läsa en bok som jag fick av Annamaria (Carris mamma) innan jag åkte, Rättvisans rebell! Verkar superbra! Skriva lite vykort, sedan skriva ner benarbetsövningarna som vi gör här så jag inte glömmer och sedan, lite tantig som man är så skall jag lösa sudoko, förhoppningsvis är jag trött efter det och kan somna. Oh jo seda skall jag ta en riktigt varm dusch, det tar på axlarna när man sitter framfr datorn hela dagarna och pluggar!!

Hoppas jag kan sova senare bara!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0