Love!

Tja man kanske skall börja skriva veckoinlägg? Ytterligare en vecka har nu gått. Tentainlämning och tentautgång, rehab hos mormor och morfar, jobbiga träningspass, date, bio igår och i helgen blir det Göteborg tors-lörd. Ja ni läste rätt, den ständiga singeln har äntligen hittat någon hon tycker om och dejtar. Min egen SATC Big!!

IDag är det ingen skola vilket är skönt, har sprungit runt och lekt Gabrielle i desp housewifes, skall ta tag i tvätten snart med och sedan blir det plugg och hårda träningspass. .

Jag hatar att jag inte har tillgång till internet 24h.. Men snart mina vänner, Jag vet att jag har sagt det förut men det kommer verkligen snart!

Nu är det åter till DHW leken igen.. Tvätt och städ.. sååå Oglamouröst!!

ciaociao


Losplace!

En vecka sedan förra update och jag verkligen stor skäms. Just nu är det tenta vecka och vi sitter hos Lo i klassen och har det faktiskt rätt så bra ändå, massa the, stor soffa, datorer och böcker överallt och fem tjejer som har det sjukt kul ihop. Detta blir nog den bästa tentaperioden någonsin.

Lo åker till Singapore på måndag så det blir både födelsedagsfirande för Sa i klassen på fredag, avskedsfest för Lo och tentautgång! KOmmer bli en bra fredag!!

Nu tar jag tag i mitt liv igen och på fredag får jag mitt nya bredband.. förhoppningsvis! Blir en riktigt bra fredag!!

ciaociao


nownownow

Några dagar på 2010 har gått. Närmare bestämt snart fem. Jag är hemma i Göteborg och stresspluggar och försöker att utvärdera den nationella handlingsplanen för Mänskliga rättigheter på ca 300 sidor. Inlämning tordsag och diskussion fredag. Hela klassen har en feting panik utan dess like..

Idag blev det en lunch date på stan med J och AM. AM åker med sin love till Asien nästa vecka och blir borta fem månader så det blev lite sorgligt. Fick en akut tid hos min gulliga frisör och annars har jag bara förfrusit i staden.
Nu blir det snart middag på Lipp med mamma och sister, och sedan är det plugg natten lång.

Imorgon bär det av till Malmö igen men innan dess blir det mammas årliga tea party!

Efter några händelserika veckor utan plugg (eller ja iaf föreläsningar) Så märker man att livet sakta börjar återgå till det normala.. Jobbet är slut, så även sharia kursen, det blir antagligen bara plugg på 100%, kanske en sväng ryska men vi får se för jag tror jag råkat anmäla mig fel.. sedan massa träning, och en massa annat där till. Love is life. Life is love...

Later
ciaociao



Keep on breathing

Mina vänner! Ledsen för den usla uppdateringen, men som ni vet så har jag inte haft särskilt mkt tillgång till Internet. Nu är det ett nytt år och jag önskar alla det bästa 2010. Uppdateringar kommer inom kort så fort jag har ordnat internet! Mkt har hänt!1

Håll ut!

Ciaociao

RSS 2.0