Torsdag

Åh detta väder.. det är snöblandat regn och non stop. Folk skämtar mig med och säger att jag borde vara van, ja kanske, men lite sol hade ju inte skadat! Håller just nu på att plugga till min tenta den 28 januari i eu lagstiftning och det är kul men är fortfarande väldigt trött efter tentan som jag hade för en vecka sedan (!) tiden går så fort! Hur som helst vet jag inte riktigt vad jag gett mig in på denna lördagen. Skall tävla en regions tävling som är kvaltävling för italienska mästerkapen - i VÄRJA!! herregud. Men den är i Bologna och det kommer bli kul! Tyvärr går det en hel dag bort av plugg. Tävlingen börjar inte förrän kl 15 - detta eftersom många av de italienska studenterna i gymnasiet och på högstadiet går i skolan på lördagar! Blir lite sovmorgon iaf. Vaknade med ont i halsen idag, har haft det i några veckor men idag var det värst. Fick min maestras godkännande att vila idag också. De senaste träningarna som jag berättat om har jag tränat och krigat! Detta har resulterat i att jag har ett två,5 cm stort köttsår på höger finger (tur att man är vänsterhänt inför tävlingen) 1000 hopp med ett inte professionellt hopprep är min fiende för detta. Skall inhandla ett "professionellt" så snart jag beger mig in till stan. Hade först tänkt att lägga upp en bild på såret men för allas trevnad gör jag det inte. Nu fortsätter jag med mina studier. Mandy kom igår och det är så himla roligt. Har dock ite hunnit träffa henne så vi skall ha middag här på campus tillsammans och spana in de nya amerikanarna som kom igår (man hoppas det finns några snygginar ) hehe.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0