torsdag

Oj vilken lat dag det har varit idag! Vaknade vid 12 och sedan gick ner för att äta lunch i matsalen och sedan var det lite slösurfande på datorn för att sedan sova och vakna till middagen! Känner fortfarande en trötthet efter tentorna så jag antar att jag behövde sömnen, skall gå tidigt i säng idag också! Igår var det ju välkomstkonserten för amerikanarna, vilket duktigt band! Fick gåshud under flera låtar. Sedan var det en buffe och sedan bestämde sig några av oss för att gå ut. En av de spanska killarna har sin bil med sig, en snygg vit mercedes med tonade rutor, men när vi skulle åka alla i den, vi fick sitta fyra i baksätet, så kändes det som vi var ett riktigt kriminellt gäng för spanjoren spelade riktigt hög hip/hop/RnB , rökte i bilen och självklart körde som en galning, men vi överlevde och lite kul var det. Hur som helst började vi kvällen på Café Momus där vi nu har lärt känna ägaren, sedan gick vi till empire och däreefter någon bar som jag inte kommer ihåg namnet på. Tre av de nya amerikanarna (amerikanskor om man skall vara korrekt) följde md vilket var kul att lära känna lite nya människor.
Ikväll skall jag inte göra någontin! Gud vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0