Sunday!

Hej vänner! Hoppas ni alla haft en bra helg! Jag är fortfarande mentalt trött efter tentan! Har sovit ganska mycket i helgen och igår kväll gick jag hem till Hannah, vi beställde pizza drack öl och skvallrade. Hon är en av de personerna jag kommit närmast här i Bologna och kommer vara en vän för livet. Fredags kväll blev lite tumultigt så därför har jag inte bloggat. Det känns som samma saker händer mig när de kommer till kärlek och dejtande. Männen säger en sak men agerar på ett annat sätt och när man ställer frågor kan de aldrig svara ordentligt på frågorna utan slingrar sig förbi dem för att istället ge komplimanger. Hur som helst, jag är inte ledsen för jag visste att detta skulle komma för eller senare, eftersom jag åker, jag kommer sakna honom absolut. Men för mig är det viktigt att jag kan se en längre framtid på ett förhållande och det kunde jag inte här. Vi får se vart detta leder. hur som helst. Denna söndagen har inte kommit med något bra väder.. det har börjat bli jättedåligt väder här i Bologna.. Skall nog gå en promenad senare till giardino margherita, en av parkerna här, och sedan börja plugga för nästa tenta som är den 28 januari, sedan blir det kaffe md Silvia, en italienska i min klass, och sedan kanske aperitivo, en lugn söndag helt enkelt, måste tvätta också..

Puss och kram! Hoppas ni får en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0