Sjukis... igen

Jag har åkt på någon riktigt illa form av förkylning, antagligen efter all stress med tentan, så nu har jag laddat upp med mediciner och också järntabletter. Dricker en hel del kaffe och har inte förstått varför jag varit så trött. Men mamma gav mig rådet igår om järntabletter så nu hoppas jag att det blir bättre. Min önskan om sol från igår slog iaf in idag, Inget regn och inget slask. Lite molnigt men soligt. Så pass soligt att man fick en vårkänsla! Har inte kunnat sova mycket i natt på grund av en jävla rethosta. Så förhoppningsvis så har tabletterna jag köpt någon verkan på denna skit jag fått. Och ja - jag har kollat så de inte är dopingklassade. I italien skall det tydligen finnas en symbol på paketen om de är dopingklassade och den snälla farmacisten på apoteket tog sig extra tid att kolla eftersom jag har tävling imorgon! Men tabletterna var "rena" från det. Nu är det studier fram till runt halvsex tiden och sedan träning. Vet inte hur mkt jag skall kriga på träningen idag eftersom jag mår som jag mår - får prata med Maestra Magda.

På grund av min trötthet har jag haft en sådan otrolig hemlängtan dessa dagar. Inte direkt efter Sverige men efter alla nära och kära!

Får bota det med att koncentrera mig på skolan nu!
Vi hörs senare! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Moffi

la brilla,mi carissima bambina!
Du ska veta att jag ständigt är hos dig och beundrar ditt sätt att gå vidare med studier och fäktning.Med stort intresse läser jag vad du skriver om dina upplevelser och erfarenheter i Bologna. Stor puss och många kramar från
en beundrare
Moffi





2013-01-18 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0