Jordbävning

Hej vänner! Då har det varit ännu ett avskedstagande idag för Suzanne åker hem till Holland på måndag. Tråkigt men det är så det kan vara ibland. Dock har vi redan smidit planer om framtiden, eventuellt en resa i asien efter att vi är klara med vår utbildning. Suzanne är en person som jag inte känner jätteväl men som jag har klickat direkt med! Hon är alltid glad och vi har superkul ihop! Läste tidningarna precis och tydligen har det varit jordbävning i Bologna, 4,8 på richertskalan, men det är ingenting jag har märkt.. hm konstigt.


Nu har jag återgått till mina studier och det är roligt ämne att plugga till inför tentan eftersom det har att göra med min praktik på svenska representationen för EU kommissionen som börjar i mars. Dock pendlar jag nu från att känna att detta går kalasbra till att det inte alls kommer gå bra.. vi får se. om jag inte klarar den har jag ett till tillfälle på mig, den 12 februari, men jag hade hellre velat vara ledig från måndag..

Lite bilder från dagen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0