God please have mercy

Mitt huvud känns som en blöt tvättsvamp. Jag läser, men blandar ihop saker som jag kan, mina ögon är lite röda som på en drogmissbrukare, jag mår illa av trötthet, jag kan stirra på ord som "Commission" utan att få något sagt - även jag vet allt vad som innebär. Orkar inte tänka på engelska men när jag läser på svenska blir det värre. Nej jag tror det är dags att sova. Klockan ringer 0500 imorgon och då läser vi igen om de sista, sedan är det bara att hoppa att Gud är med mig. God bless me.

Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

älskade Gaby. Jag vet nu att du även klarade denna tenta. Absolut LYSANDE.......Nu har du en månads "tahandomsigsjälvtidochingetpluggande" !

Ta vara på denna tid innan jag kommer ner och hämtar hem dig!! Hörs snart. JÄD Pa

2013-01-28 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0