Giardino Margherita

Hej vänner! har varit en lugn och skön dag idag, vaknade vid halv elva, och skypade sedan med Anne tills strömmen gick och datorns batteri la av, gick sedan ut en två timmar promenad i ett grått och regnigt Bologna, det är verkligen skönt att bara gå ut och gå av sig. Bestämde mig för att se delar av Bologna som jag tidigare aldrig sett, så jag gick till Giardino Margherita, en av de största parkerna i Bologna och en av de enda parkerna i Bologna, hittade ett fik vid dammen mitt i parken och tog en kaffe för att sedan traska hem igen i regnet. Har sedan dess börjat göra vettiga saker igen så som anmäla mig till tentan i Eu lagstiftning, tvättat, tvättat sminkpenslar, börjat plugga etc. Blev en powernap sedan på en timma och vaknade vid 19 tiden, hade lätt kunnat gå tillbaka och sova och tror faktiskt jag skall göra det, det är bättre att vakna tidigt och utvilad än vid 10 tiden och halvutvilad. Imorgon är det nog sista gången som jag ser en av de Holländska tjejerna så vi skall äta aperitivo och det är ett jazzband som spelar där, sedan var de sugna på kareoke, jag tror dock jag besparar de andra åskådarnas öron genom att inte delta, men titta gör jag gärna !

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0