*

hej vänner! Gud vad trött jag var i morse, satte klockan på 0800 och gick upp 10.00 - säger nog en hel del om mitt tillstånd just nu. Pluggade till två i natt och med infektion i kroppen verkar det som jag behöver sömn. Har sagt till min maestra att jag inte kommer denna veckan för vill inte träna med ont i halsen. De andra tjejerna åker till Rom för en internationell tävling imorgon - jag kan inte följa med för har tentan.. åh så irriterande, har aldrig varit i Rom och hade verkligen vela tävla en tävling där. Men det får bli när jag är frisk och inte har några tentor. Har fått så gulliga kommentarer av Staffen som jobbar här på camplus ang min tävling, flera undrar om nästa är nära Bologna och om de kan komma och titta, jag fick till och med ett mail av en Giuseppe som jobbar här, har dock ingen aning om vem det är. Idag precis som igår och resten av veckan är det plugg fram till 20.00 då det är middag och sedan plugg igen. Hoppas verkligen jag klarar tentan på måndag, för det gör mycket att ha fem veckor helt ledigt än "bara" två. Pappa när du läser detta kan du väl maila mig om du skall komma ner och hämta hem mig eller inte :) Nu är det fokus! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0