återuppstått

Jag tror jag har dött och återuppstått igen. Om det inträffade en grej med den italienare som jag träffat lite (han fäktar så vi kommer ses på träning - därav har maskinens "krossa alla fönster" gått på repeat) fått en annan tvist, som jag skrev i tidigare inlägg så är jag inte ledsen eller hjärtekrossad snarare lite förvirrad. Men denna förvirring har ändrat till nyfikenhet. Amerikanarna kom ju iförrgår som jag skrev och en av dem är så söt så jag dog och återuppstod!! Självklart var jag ju inte lika tillfredställande vacker när han såg mig... Precis hemkommen från träning och hade beställt pizza skulle jag gå ner till receptionen och betala när jag såg denna uderbara varelse. Jag dock inte lika underbar, osminkad, håret i en knut mitt på huvudet, fortfarande träningskläder på mig (ganska sygga visserligen - det var liksom inte någon urtvättad t-shirt). Hade kunnat göra ett bättre första intryck om jag säger så. Men jag har några veckor på mig. Jag som är så nyfiken började direkt att stalka vem han kunde vara hos de amerikanarna som var här förra terminen. Och jag tror vi har ett namn. Låt oss kalla honom B tills jag vet exakta namnet. De var på väg ut.. hade varit kul att gå ut idag men har tävling imorgon och massa att plugga.. dessutom är jag ju sjuk.. Mandy berättade igår när vi hade tagit upp middagent till mitt rum att hon sett någon snygging som hade stått och pratat med en amerikanska i bara handduk (!) men hon hade blivit så generad att hon vågade inte kolla. jag tror det var min ängel som jag såg där nere ikväll. Snygg stil också, italiensk/engelsk inspirerad. Det verkar som dessa kommande veckor kommer bli mkt mer intressantare än vad jag hoppadespå ! nu skall jag duscha!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0