Feb. 01, 2013

gud blev sovmorgon idag också! Skall nu kl 13 möta upp Hannah i stan för lunch! Skall ,gå och kolla in Ankis och Lisas boende också så rapport kommer i eftermiddag om det. Vädret skall tydligen inte alls bli bra i helgen så vi funderar på att ändra vår resa till söndag istället. Blir bättre väder då enligt väderleksrapporten men å andra sidan är det söndag så vet inte hur länge allt har öppet.. IKväll är det fäktning också och beroende på om vi åker imorgon eller inte så kanske det blir en liten utgång. Ni förstår inte hur skönt det är att träna utan att ha prestationsångest över skolan också, Jag märkte en sådan jäkla skillnad i måndags (tisdags försov jag mig, onsdags var det konserten för amerikanarna och igår försov jag mig md efter powernap - pinsamnt men sant) Jag gjorde saker som jag aldrig har gjort innan och hela kroppen kändes så lätt! Det kändes som jag hade hur mkt som helst att ge. Så idag skall vi kriga!

Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0