salve

Salve!
Jag har fortfarande en del hosta men det värsta är nog slemmet i halsen. Idag har det varit lite mer, vet inte varför.. Skall försöka gå till träningen ikväll för vill träna så mycket som möjligt nu de sista dagarna jag har var! Har inte tränat på snart två veckor och det verkligen sticker i fingrarna att få hålla en florett igen. Kroppen är dock väldigt svag så vi får se. Har förbrukat hostmedicin flaskan och vet inte om det är nödvändigt att köpa en till! Om några dagar borde jag vara helt frisk.. Förhoppningsvis. Men det märks att kroppen behöver vila. Skulle ju gjort min transfer av betyg imorse men ställde om klockan på snooze och vaknade över två timamr senare för jag hade inte hört den. Det är ingen fara för jag kan göra det imorgon eftermiddag ckså, det var mer att jag ville ha det gjort..

Fortsätter mina italienska studier idag och man märker att huvudet inte är på topp. Gör en del småfel som jag borde sätta.. Menmen man kan inte alltid vara på topp och det viktigaste är väl ändå att försöka, vilket jag gör..

Nu skall jag fortsätta. Ikväll blir det spännande att följa hur valet här i Italien går. De felsta på campus hoppas att cique stelle vinner!

Veremmo

un bacio!


Kommentarer
Postat av: Moffii TOMMY

Mi carissima bambina la Brilla!
Be din Maestra muntligt och praktiskt ge dig sina råd i fäktning för dig, som du tar med dig i bagaget från Italien till Sverige och där tillämpa allt i din fortsatta utveckling som fäktare.Kanske hon kan tipsa om någon bra bok om italiensk modern florettfäktning?
Den mentala och psykologiska utbildningen kommer alltid att ha stor betydelse för mognad och framgång även inom fäktning.Den är grunden för allt det myckna andra som behövs. Och den främjar även
medvetande samordning, stabilitet,utvidgning och höjning.Vägen till upplysning. Se svårigheter och motgångar som språng-
bräden till vidare utveckling!
Vi ser fram emot att krama dig välkommen här på Nymölla snart.
Puss
Moffi

2013-02-25 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0