Little Venice

Tillbaka från min och Hannahs Lunch, hann även kolla in Lisa och Ankis boende, det tog ett tag att hitta för det ligger på världens minsta gata, men jag tror jag vet hur man hittar dit nu! Men det såg bra ut, för bara några nätter och till det priset är det definitivt värt det! Vi blev lite små irriterande under lunchen jag och Hannah, inte på varandra såklart,men på att de glömde bort vår beställning och sedan fick vi vänta 40 min på maten. Hannah mådde lite dåligt idag och hon har varit väldigt förkyld i flera dagar så efter lunchen skiljdes våra vägar och jag gick istället för att tända ett ljus i Katedralen och tacka Gud för han hjälpt mig med mina tentor. Ja jag är troende. Tyvärr får man inte ta några bilder inne i Katedralen. Efter det blev det lite strögående genom stadens gator och jag gick för att titta på "Little venice" igen. Under dejten i onsdags visade mig italienaren detta och jag ville nu dokumentera det hela! Så här är lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Anki Bjarnehed

Söta du och förlåt att jag inte skrivit men helgen vart fullt upp! Tack för att du kollade in hotellet, bra att det fanns;-) och att du vet var det ligger:-) bara 12 dagar kvar!!! Vilka fantastiska bilder du tagit och från verona oxå. Hoppas vi kan ta en tur tillsammans ....kanske florens?? Lääängtar. Go natt;-)

2013-02-04 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0