Lascio campus

Mina vänner! Mina väskor är packade och det är idag dags att lämna campus efter fem fantastiska månader, de mest fantastiska månader i mitt liv skulle jag vilja påstå! Nu är det snart dags att vakna upp från denna italienska dröm och börja leva i verkligheten. Om en timma blir det sista lunchen på campus och sedan vid ett skall jag säga hejdå till en tjej som jag lärt känna som jobbar på campus, vid 15 har jag ett "sista samtal" om min tid om varit här och efter det skall jag möta upp Hannah om skall se hur jag bott för första gången och sedan checkar jag ut från campus vid 16 tiden. Något som är roligt är att pappa kommer imorgon! Så i natt bor jag hos Hannah och vi skall ha taco och filmkväll! Har haft riktiga cravings på tacos de senaste dagarna. Imorgon när pappa kommer så bor vi på hotell de sista nätterna och på tisdag vid midnatt är jag åter i Sverige. Herregud vad tiden går fort. Jag saknar Sverige med allt fina det innebär, vänner och familj etc, men det är vemodigt att lämna Italien. Well, jag har några dagar kvar. På söndag är pappa och jag inbjudna till en middag med fäktklubben för att säga hejdå och på måndag gör jag min sista träning på Club Zinella.. Skall springa iväg och göra lite ärenden innan lunchen öppnar på campus. Tack Gud att Hannah kommer och hjälper mig med att bära för jag skall packa en del av det jag har på campus i fäktväskan, och fäktväskan tar jag inte hem förrän på måndag, så det är en del småkassar nu som skall sedan ner i fäktväskan!

Hörs senare!
Bacio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0