Influenza

Förlåt för fruktansvärt dålig uppdatering men jag har åkt på en förjävlig influensa där jag i några dagar hade över 39 graders feber, ont i hela koppen, halsont, hosta etc etc. Idag mår jag bättre, ingen feber men fortfarande snuvig och halsont. Ingen tävling blev det därför i lördags och vi får se om det blir tävling istället denna lördag, mår jag så här blir det inte det.. Idag skall jag bita ihop och åka till Florens med Anki, Lisa (mina fastrar som kom hit i lördags) och Hannah! Looking forward!

Kommentarer
Postat av: Moffi Tommy

OO,mi carissima bambina la Brilla!
Mormor och jag är i tankarna alltid hos dig och vi önskar intensivt att du snabbt blir frisk och kry igen!Hur har du klarat av matfrågan och annat i samband med sjukdomen? Kanske dina goda väninnor har
hjälpt dig. Du har ju ställt upp för dem när det gällt deras tenter t. ex.
Vi hoppas att du får besöka Firenze och uppleva stadens speciella atmosfär och vackra byggnader.
Våren har kanske redan börjat i Toscana, också det en speciell upplevelse.
Sug nu i dig ännu mer fäktkunnande och tag hem.
Här är allt under kontroll och termometern står mest på noll.Rådjuren sprang igen idag över gräsplanen, och de hälsade även till dig! Småfåglarna på terrassens utfodring pickar flitigt nötter och frön och blir feta och nöjda. Snart sjunger de och tackar för den rikliga maten!
Vi har sett den fina utställningen TUTANKAMON i Malmö, med bandspelad guidning och det var mycket
imponerande.Man fattar inte hur rik den egyptiska kulturen verkligen var. Från den härstammar ju även vår kultur. Du kan säkert hitta kunskap om den kulturen på Internet.
Puss och kraaam
Mormor och Moffi

2013-02-18 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0