Dejt och teater

Hej! Det har varit något konstigt med bloggen så jag har inte kunnat uppdatera. Igår hjälpte jag Silvia på morgonen med att plugga inför hennes tenta i EU law som är på tisdag, sedan var det hem och gjorde lite läxor for italienskan och sedan var det teater. Vi såg "maria dei dadi da bodo". En pjäs med flera karaktärer men alla spelades av samma skådespelerska. Hon pratade ibland i dialekt så jag förståd inte allt men det var en väldigt rolig upplevelse. Efter teatern möte jag upp V, och vi hade vår andra dejt. Han är fäktare han också och dessutom med i ett band så han spelade en del för mig på sin gitarr och han var riktigt duktig!
Idag blir det träning och sedan vinkväll hos Hannah!

http://www.youtube.com/watch?v=reayhubVh3I

Om jag hade haft en röst som henne då hade jag verkligen velat leva som artist. Om jag hade kunnat önska en talang som man bara kan födas med, då hade det varit att kunna sjunga.
Puss
gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0