TGIF

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp till morgonens lektion. Men jag gjorde det och jag är glad för det! Intressant föreläsnin och health and food protection in the internal market and for the customer union med en gästföreläsare! Efter lektionen, när jag var på väg till Feltrinelli bookshop för att köa överstryckningspennor, så sprang en tjej, Silvia i kapp mig. Hon är student här i Bologna också och tar samma kurs som mig. Men eftersom man måste betala för studierna här så jobbar hon samtidigt och har inte alltid möjlighet att komma till klassen. Hon tog kursen förra terminen men hade inte tid att studera allt. Vi bestämde att vi skall plugga ihop och jag gav henne den informationen som hon hade missat.

Nu skall jag skicka in en grej som skall hjälpa Anton i hans C-uppsats, plugga och sedan är det fäktning och pizza med fäktfolket

Ibland har jag fortfarande svårt att förstå att jag är i Italien och förverkligar min dröm.. Försöker att inte ta allt förgivet. Jag vill ALDRIG lämna Italien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0