tävling imorgon

Så råkade försova mig idag. Inte bra inte bra.. Var uppe ganska sent igår för att sammanfatta ett sista kapitel i eu lagboken.. Igår hade jag även ett språktest för svenska ambassaden i Rom. Artikeln var mycket lättare än förra året, men de väljer alltid så knepiga artiklar som blir svåra att sammanfatta. Vi får se hur det går där också. Väntar fortfarande på besked ang min telefonintervju.

Imorgon är det tävling, första kvaltävlingen för italienska mästerskapen. Man behöver vara top 32 för att kvalificera sig. Vi är över 80 fäktare och 14 pouler (grupper för gruppomgången). Jag har en svår poule men ingenting är omöjligt. Nu måste jag bara fokusera på att få bort de gamla stresssymptomen jag sett komma fram. Nervositet och stress var (är?) min specialitet... inte bra.. måste få bort dem...

åhhhhhh

Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

Älskade Gaby,

Förstår att du fått många kommentarer på din fäktblogg. Jättebra att du skriver detta. Det behövs tydligen röras om i den svenska fäktgrytan. Är övertygad om att du har rätt.

Stenarna faller på plats en efter en Gaby. Bologna idag och Sthlm i mars. kan inte bli bättre !!

Lycka till på tävlingen. JÄD/pa

2012-11-10 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0