Små ord

Mina vänner! Ibland kan små ord verkligen betyda mycket! En av amerikanskorna fick reda på idag att hennes pappa blivit frisk från cancer. Gud vad jag verklligen HATAR cancer! Hur som helst så skrev hon en status om det på facebook! Men jag kände att enbart trycka på "gilla" knappen inte var allt jag ville göra. Så under middagen här på camplus (nej jag gick inte till fäktningen för lårmuskeln värker för mycket och jag är rädd att det är en bristning så vågade inte träna idag) gick jag fram till henne och sa att jag verkligen är glad för henne och hennes familj och de är verkligen välsignade. Efter middag fick jag ett FB meddelande om hur glad hon blev över de orden. Det var små ord men för henne betydde det verkligen mycket. Man kan gilla statusar men det är orden som verlkligen betyder något. Ord som är lätta att uttala men som för en människa kan betyda hur mycket som helst. Kom ihåg det vänner, det är just de små orden som verkligen betyder något för människor. Små ord men med stor betydelse!


Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

Underbara Gaby!!

JÄD/Pa

2012-11-29 @ 16:16:52
Postat av: Tommy von Troil

Re: små ord.
Ja kära Brillan, det är så rätt så!
Du är en så härligt ärlig tös!

2012-12-03 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0