På begäran

Okej, träningen genomfördes igår trots en jävla smärta. Jag är envis och jag ger inte upp. Det var några gånger då det kändes som lårmuskeln skulle sprängas men med orden"bit ihop och kom igen" som en svensk floretttränare nyligen uttryckt sig, så tog jag orden till mig och fortsatte. Idag är det sådär, har inte testat hur muskeln fungerar explosivt men lite ont har jag fortfarande. Fan att jag skall vara så klantig. Jag gapskrattar högt åt mig själv när jag tänker på det. Om någon hade sett mig hade de nog trott att jag fått i mig X för många glas vin en måndagskväll. Dessvärre var det bara l'acqua frizzante och pasta pomodoro, så jag kan inte skylla på vinet denna gången.Det var ren och skär klantighet.
Appunto.

På begäran från Anton kommer här en bild på nyårsskorna. Jag har suktat efter dessa så länge men inte sett någon anledning till att köpa dem (anledningar som om man presterat bra på en tenta eller tävling etc) men helt plötsligt här i Bologna såg jag anledning till att köpa dem. Priset. 19 Euro (178 kr) och mitt hjärta kände kärlek, det var ett begär, en sukt, en förförelse som aldrig för känt. Skorna var tvugna att bli mina, och så av en "slump" råkade de hamna i en zara påse, som "råkade" följa med mig hem. Oops..


Kommentarer
Postat av: Tommy von Troil

Oj vilka skor!
Höga klackar ger klämda tår, misstänker
Moffi

2012-12-03 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0