martedi 6/11 2012

Godmorgon kära vänner. Till Anki; kolla förra inlägget :)

Tisdag idag, jag har precis gjort klart svenskaövningarna till Luigi för morgondagens lektion med honom. Vi skall ta en kaffe efter lektionen i EU law. Blir förhoppningsvis Mandies födelsedagslunch idag. Just nu är hon på en intensivkurs i italienska så jag väntar på att hon skall sluta. Jag skall gå och handla lite också så jag har till efter träningen ikväll. Sedan har jag lektion kl 17 i Le relazioni Internazionali och efter det fäktning. På torsdag blir det en liten utflykt med fäktningen. Vi skall träna med den klubben som anordnade tävlingen förra veckan i Vicenza. Kommer missa min lektion i RI men en lektion hit eller dit spelar ingen roll. Man vill inte missa att få en sådan här träningschans precis innan den viktigaste tävlingen för denna terminen.

För att få tävla i Italien måste man ha ett läkarintyg så att allting fungerar som det ska i ens kropp. Detta visste jag inte förrän till igår och jag kan bara tacka Gud att jag tog med läkarintyget som jag gjorde till min ansökan för boendet! Thank you lord!
Skall försöka ta lite kort idag också

Bacio!

Kommentarer
Postat av: Anki Bjarnehed

Tack för rapporten;-) blir ju lite orolig när inget livstecken syns från dig f.a efter en utekväll;-) Men tycker att det är så härligt att du har det bra o trivs med livet:-))) gläds med dig!!! Fortsätt så. Nu e d natti natti för mig;-) kram!!!

2012-11-06 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0