Fredag den 13?

Idag har varit en helvetesdag.. Alltin jag gjor har gått fel. ALLT. Något konstigt med tentaresultatet, glömde ladda datorn innan lektionen, glömde hörlurarna, gjorde en dålig lektion på fäktningen, glömde äta ordentligt, glömde handla, hann inte kopiera ett papper till tävlingen så jag fick ge orginallet. Inget kaffe till morgonen imorgon för jag glömde köpa det. Och så har det fortsatt. Hela dagen. Jag introducerar här med min första dippdag i Italien. Nu skall jag bara sova.

Imorgon blir en bättre dag..
Åh ja, självklart glömde jag ta kort när jag hade lunch med Mandie, skall ta mamma, lisa och Anki och även tjejerna om de kommer ner, till detta ställe! jag älskar det! Sedan blev det lite sighseeing i stan och shopping så den delen av dagen har varit riktigt bra. Men de där mitt emellan.. Che cazzo..


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0