blir en BRA dag

Godmorgon vänner! Har påbörjat dagen med att vara produktiv, det är mitt sätt till att få allt att kännas bra. Städat duschen, skriv ut material, skrivit ut lite blanketter och svenska lektionen, skrivit rent anteckningar, handlat (glömde såklart att köpa kaffe igen!) Igår var ingen bra dag men det har vi lagt bakom oss och börjar denna dagen bättre. Med sol också! Har fäktning ikväll och lektion nu klockan 11.15-13.00. Sedan skall jag ha svenskalektion me Luigi, och efter det köpa kaffe och anteckningsblock, sedan blir det att plugga fram till halv sex när jag behöver gå och ta bussen till träningen.
Följde inte valvakan igår eftersom jag behövde sova och vi har ju alltid tidningar varje dag. Jag är oerhört glad att Obama vann! Annars hade det varit katastrof och jag hade på riktigt blivit rädd för det amerikanska folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0