Better in time

Idag trodde jag att det skulle bli en stressig dag för jag hade lektion mellan 11-13 och min koordinator hade office hours mellan 11.30 och 13.00. Jag behövde få mitt learning agreement signerat av henne. Men när jag kom dit fem i ett träffade hon andra studenter och bad mig vänta, efter 40 mins väntan fick jag äntligen min signatur på pappret och hon är verkligen världens trevligaste! Om min professor i RI är knepig som f*n så är min koordinator den totala motsatsen, så trevlig och öppen och hon bad till och med om ursäkt för att jag fick vänta så länge. Hade jag några frågor i framtiden så var det bara att skicka ett mail och bestämma tid så skulle hon hjälpa mig. Oftast tar koordinatorerena som är professorer, endast emot elever på sina office hours, men med informationen i ryggen, det som hon sagt till mig, kände jag mig lugn. Jag fick under lektionen ett sådant ha-begär av sushi, så jag gick till mitt favvoställe. Man betalar 15 euro och får äta HUR mkt man vill. Jag älskar det stället!
Nu skall jag plugga lite och sedan har jag fäktning, behöver gå om två timmar ca..!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0