il primo regalo di natale

Så nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat lite saker, bland annat kaffe och apelsiner. Det finns inget bättre än apelsiner/clementiner när det är jul!

I torsdags när jag kom hem hit till Camplus efter träningen så ropade mannen i receptionen efter mig och jag tänkte direkt "vad har jag nu gjort?!" Men nej han ville ge mig en julklapp från Camplus direktionen. En bok som beskriver hur man skall lyckas med sina studier och hur man lyckas i arbetslivet efter studierna. HUr gulligt är inte det?! Boken är på italienska så det är bra för jag behöver läsa mer på italienska!

Nu är det plugg som gällr och ikväll är sista utgången med amerikanarna innan de åker! Sorgligt men alla är supertaggade!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anki Bjarnehed

Saknar livstecken här!! Hur var sista kvällen med Amerika-gänget? Ja nu är vi halvvägs till dig. Så nöjd att flygbiljetter är bokade o betalade;-) synd att det var fullbokat på camplus. Hade vart kanon att bo nära dig. Det kanske for att ställa sig på kö om de får återbud? Men vi måste oxå gardera oss med annat. Kram

2012-12-11 @ 06:27:37
Postat av: Moffi

Kära, kära Brillis!
Du får presenter för att du själv är sååå gullig!
Och det gör att din väg genom studier och ut i arbetslivet kantas av många trevliga överraskningar.
Så var öppen,positiv, ditt bästa jag så ordnar sig nog det mesta på ett bra sätt.
Det skall bli så härligt att snart se dig här!
Puss och kraaaaam
Moffi

2012-12-11 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0