hate..

Hej vänner förlåt fr att inte visat livstecken men det har varit några riktigt konstiga dagar, mycket skratt men mycket dämpande atmosfär också, När jag skriver detta kan tårarna inte sluta trilla längs mina kinder, dels för trötthet men också för att 20 fantastiska personer lämnar camplus, och vissa av dem kommr jag kanske aldrig se igen! Jag vill inte skriva mer nu för dt är för jobbigt. Jag hatar goodbyes det är allt jag kan säga. Nu skall jag försöka torka mina tårar och sova, Livet fortsätter imorgon!

puss

Kommentarer
Postat av: M0ffi

Kära,kära Brillis!
Du har ett varmt hjärta och är öppen för vänskap.Det medför att du både ger och får så mycket.Det är glädjande att ge och att få.Känn den glädjen och vet att allt detta lever kvar hos både givare och tagare.
var därför tacksam i din saknad.
PUSS och KRAAAM
Moffi

2012-12-12 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0