glad första advent!

Hej vänner och glad första advent! Började lyssna på julmusik för några dagar sedan och av någon konstig anledning så pluggade jag mycket bättre! Åh jag älskar verkligen julen! Tänkte att jag skulle ha gått på en katolsk julmässa idag i katedralen men jag tror att jag behövde sömnen för vaknade halv elva. Har sovit så dåligt de senaste två veckorna, Jag går och lägger mig vid midnatt och kroppen skriker trötthet men jag kan inte somna förrän vid tre halv fyra. Har varit dålig på att blogga de senaste dagarna men jag slits mellan plugg och träning så det har inte hänt såå mkt och fokus ligger just på träning och skola. Vi skulle egentligen gått ut igår för det är Mandys sista helg här innan jullovet men alla amerikanare håller på att skriva sina sista papers innan final, och Mandy träffade hennes fästmans föräldrar igår så det blev plugg en lördagskväll och sedan sänggång. Vilket jag tror var bra för mig. Jag kanske låter knäpp men att plugga en lördagskväll är ganska rogivande. Man vet att man kommer må bra och vara utvilad på söndagsmorgonen och ha massa energi samtidigt som man känner sig produktiv. Jag älskar att känna mig produktiv. Jag såg förresten att snön kommit till många delar av Sverige. Well congratulations, här har det svenska höstregnet istället varit närvarande i flera dagar och idag är det lika grått som de andra dagarna.

Planen för idag är plugg, sushilunch med de amerikanare som vill och sedan middag med Mandy och hennes boy Hugo!

Nu skall jag återgå till plugget!

Glad första advent till alla och njut av dagen! ¨¨

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0