Buon Natale e Buon anno!

Mina vänner tack till alla som följt mig i tre månader (!!!) minns ni första inlägget från kastrup eller om det var Nymölla.. eller min förvirring när jag skulle leta kurser, att det tog mig en vecka att hitta en vattenkokare, till min första fäktträning? Hur som helst fäktning har gått framåt riktigt mycket. Om jag fäktade15-5 mot rullstolsfäktaren (han är sä fruktansvärt stark), 15-8 mot den snabba seniorfäkterskanGiulia och 15-11 mot Sofia, kadetten. Så Vinner jag nu femtio procent av gångnerna mot Sofia och Giulia eller fäktar jämnar än de siffrorna samt mot rullstolfäktaren brukar jag ligga på 15-10 dock fortfarande förlust.. meen det blir bättre..

Hur som heslt bloggen kommer nu ta lite paus för jag har tentor som jag måste plugga till och det är därför det har varit dåligt med uppdateringar senast. Ni som har facebook och mig som vän kan hitta bilder från Italien under mitt album "la dolce vita italiana".

Det kan hända att det kommer något inlägg då och då men det kommer nog inte vara med regelbundenhet. Vi ses i januari.

Puss och kram god jul och gott nytt å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0