so much to do - so little time

Jag har nog världens bästa nära och kära! Vilken födelsedag! Och än är det inte slut för imorgon skall vi fira med Malmös bästa tjejer!. Jag och L som ni vet fyller ganska nära varandra, så vi har gjort lite av en tradition att fira ihop. Ser så mycket fram emot det. Är lite trött idag, seg mycket i tankarna och mycket att göra så får jobba undan och sedan tagga upp.

Ikväll blir det dessutom att se på EM kvalet mellan Sverige - Finland. Tippar seger för Sverige men ngt säger mig att de kommer spela dåligt.

Hur som helst. Tillbaka till ansökan för utbytesstudierna så verkade det inte vara Såååå mycket jobb som jag trodde, det jobbigaste är att hitta kurser. Allt annat går "hyfsat" fort. Har en vecka på mig att bli klar mer den.

En guide kommer senare!

För övrigt fick jag världens bästa födelsedags present av mamma och hennes BF Chris;



Roligare att gå till skolan nu? SJÄLVKLART

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0