Med(-)vind i håret

Gud vilken underbar fredag och hela veckan har egentligen vart FAB!. Började riktig bra i tisdags med ett möte ang stipendiet för fäktningen som jag fått. Jag och Ranya (Shorttrack) träffade kläddesignern Linn med sitt märke LINNFASHION i hennes atelje tillsammans med MIA (Malmö idrottsakademis) karriärscoach. Vi diskuterade allt från event till styling för olika evenemang. Allt är inte spikat än så kan inte gå in mer på det, mer än att vi kommer ha en kvällsföreläsning med Linn, stipendiater och MIAs huvudsponsorer om hur man profilerar sig själv och sitt varumärke.

Sedan har veckan bara rullat på i medvind. Igår träffade jag upp Eric som jag läste statsvetenskap med i våras och vi tog en sväng till malmö för shopping och sedan satt vi ett tag på Lilla torg. Var hemma i Ystad vid nio tiden och gick och la mig vid 10. Hur skönt som helst! Idag är det Lund och sydsvenska mästerskapen - vilket är första tävlingen sedan stresskollapsen och SM i maj. Är lite nervös för hur mitt förbannade knä skall hålla..

Sedan kommer mamma ner idag och det blir familjemys idag och imorgon - precis som det skall vara!!


Updates later

Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0