26/10

En sprängande huvudvärk väller ut i mitt huvud efter ca 8 timmars plugg idag inför tentan på lördag. Otroligt intressant men så mycket att kunna. Många av er vet om den stresskollapsen jag hade i våras, då det faktiskt ledde till en sjukskrivning (även om jag halvt struntade i det), nu har jag bestämt mig för något som kanske inte är jätte vettigt men något jag vill och skall göra. Jag skall läsa sista kursen i stats på 7,5 p som jag inte fick ta för doktorn då jag var sjukskriven. Det hade varit så skönt att ha det gjort innan italien och blir det inte italien så blir det statsvetenskap B och då måste jag ha tagit den kursen. Nu har jag bestämt mig och så är det bara. Bitt ihop och kom igen.

Har sovit så otroligt dåligt de senaste dagarna, har vaknat 0319 nästan varje natt. Riktigt creepy! Vet inte vad det beror på men något är det iaf.

Imorgon blir det sjukgymnast för mitt knä och sedan tilll skolan för det sista lektionstillfället innan tentan. Monsterplugg och sedan hem och sova. Skall blli såååå skönt när tentan är över.

På fredag eller måndag har jag svar om italien!

Wish me luck!

Bacio

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0