Style är A och O

Jag vet att jag sa att jag inte skulle orka blogga mer idag men jag var bara tvungen att visa er dessa små söta saker. Alltihop kommer från ASOS och de hade verkligen vart perfekta saker till Malaga resan. Mkt roligare att resa när allting är matchat och stylat

Är inte detta gulligt?
Så man vet vems väska som är vems
  
Rött eller svart? bara att välja

Matchas med passport holder  med körsbär på och.. självklart en plånbok


    

För er som inte gillar körsbär finns det en annan variant

 och en luggage tag såklart



Men för att ha dessa måste man ju ha en väska med!

 citybag från Balanciaga!

Låt er inspireras!

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: j

balanciaga.. tdf!

2008-05-15 @ 18:59:58
Postat av: Anonym

allt här var ju supergullgigt!

2008-05-17 @ 00:12:24
URL: http://vapendragare.blogg.se
Postat av: Anonym

krya på dig min älskling! tänker på dig (L)

2008-05-19 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0