Förväntningar och längtan

Nuär jag så trött. Så matt i hela kroppen. Hm fråga mig inte varför. Tävlat hela dagen men brukar inte bli så här utmattad. Kanske så håller jag på att bli lite sjuk..
Till tävlingen då. Tävlingen var Senior SM i Kungsbacka. Gick helt OK kom trea och sedan vann jag den totala säsongens ranking. Så det blir godkänt iaf.

Annars då. Lördag. En utav veckans bästa dagar. Förväntingarnas dag skulle jag vilj på stå. Folk som skall ut har förväntningar inför kvällen, barnen har förväntningar eftersom de skall få lördagsgodis. En veckas längtan efter den bästa dagen, som när den väl har börjat känns som den har slutat. En vecka till av väntan sedan är det återigen lördag. Life goes on!

Vad har jag för förväntningar på kvällen? Inga faktiskt, eftersom jag vet att det alltid blir trevligt när man träffar tjejerna. Björns bar gäller ikväll och sedna kanske någon uteserverig. Blir lugnt idag. Känns som vi behöver det efter några hektiska dagar i Malmö förra veckan.

Vad skall ni hitta på ?

Ha en super lördag. Och kom ihåg, förväntningar kan ibland göra så att kvällen känns misslyckad.
Ciaociao!



bilden tagen från: www.topdoglimobus.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0