Snökaos

Dagen började med att det snöade ute! S-N-Ö-A-D-E! Ett stort skämt. Igår kunde jag gå utan jacka utan att frysa! Och idag var det snökaos. Tur för mig att jag är världens bästa pappa som körde mig tiil skolan.

En grymt jobbig men rolig gymnastik lektion stod på schemat och efter detta gick jag och V och köpte kaffe.  Efter skolan så åkte jag J och TB från klassen och fikade. Sedan var det dags för ytterligare en fika 1500 med S för att sedan träffa C och JE på Centro. Dagen har avslutats med ett träningspass på klubben, som förövrigt inte alls hade mycket folk att rymma lokalen med.

AM du behöver inte vara borta och åka skidor du kan ju åka här hemma, så kom hem från Branäs nu!

Imorgon har jag en jättejobbig redovisning i kultur och idéhistorian så det är den jag jobbar på nu!

Catch up later

Ciaociao!


image125 Snön har blivit slask i Göteborg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0