Never good enough

Japp dagen har varit lång men bra. Dagen började med sovmorgon, kaffe på espresso house och sedan en mys svensklektion med film. Skolan rullade på och med mig ut till bussen var det ett MVG religion som slutbetyg som fick följa med. Sedan fika med en släkting på SoHo (idag igen :P) grymt god sallad och gott te. Sedan bar det av till träningen och nu sitter jag här med katten och en kopp te.

Ibland blir jag väldigt arg på personer som först säger att de har saknat en och sedan inte hör av sig. Speciellt om denna personen en gång i tiden skickade 30 sms på 8 timmar. Vad händer? Varför är man så kort, dryg och otrevlig. Vill han spela svår? Ifall han vill det kan han glömma mig. Har man gett en person en andra chans är det bäst för denna att den tar den. Jag kan gå vidare i mitt liv men frågan är om han kommer att kunna gå vidare. I vilket fall som helst tycker jag att det är sjukt otrevligt och oförskämt. Jag har andra saker att lägga min tid på en på denna.

Åhh blir så arg.

För att pigga upp mig själv lägger jag upp mina favorit plagg  från Diors höst och vinter visning 2008/2009

           


ciaociao!

Kommentarer
Postat av: andreasanton

Grattis till ditt MVG :D

2008-02-27 @ 22:41:07
URL: http://andreasanton.blogg.se
Postat av: Gabrielle

haha tack :)

2008-02-28 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0