Puh!

Är helt slut, vart i gång hela dagen. Den härliga måndagmorgonen (yeah right) började med jogging runt den sk Hälsans stig, som inte är svår om man följer pilarna! J sticker iväg i bra tempo,  och jag och kära A-M bestämmer oss för att köra lite lugnt först. Sedan ökar hon på och jag bestämmer mig för att hålla kvar mitt tempo. Tro det eller ej Gabrielle har virrat bort sig i skogen (glömde följa pilarna). Efter mycket nöd och neppe hittar jag tillbaka till skolan.
Sedan flumm genom hela skoldagen. Vid halv fem iväg till fäktningsträningen och sedan har jag tränat till halv nio när jag kom hem, och nu sitter jag här.
E kom till träningen idag efter två veckors läger med SOK landslaget, hon har alltid kul gossip att berätta!
Älskling JvP fyller år idag! Grattis gumman!

Nu sängdags för mig, sedan back to school imorgon ! Skall läsa några nyinhandlade skavller tidningar! Älskar Gossip!

Mammas väskor från Italien kommer imorgon och då får jag min nya väska :D

Vill ha just nu: En ny perfym flr den gamla är slut!


Bouna Notte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0