Äntligen

Nu har lockarna fallit. Kom precis hem från en mysig eftermiddag med A-M på stan. Kaffe på centro, klippning på Karlsson´s, sushi på supersushi samt spaning i affärer. Hade gärna klippt mig som Ms beckham men var lite för feg för det.  Så det blev en lite mjukare frisyr. Verkligen avslappnande att gå stan efter nationella provet idag. USch kändes verkligen att det kunde gått hur som helst. Men who know, vi får se.
stackars J mådde inte bra så hon ligger förhppningsvis hemma och sover nu.
Bokade resan till Italien idag, så nu är det spikat att jag sticker :) 7 december juniorvärldscup i Italien. Synd att inte JvP kunde följa med men vi tar igen det till Budapest gumman!

Min och Ls plan att para ihop våra föräldrar verkar gå bra, de skall på middag! Sjukt kul!
Nu är det snart träning på G. Känns verkligen skönt att träna efter min lilla förkylning.

Måste verkligen försöka hitta en kappa eller jacka nu, sett en på Zara men den är slut i Göteborg! Skandal. Någon som har tips så är det välkommet, den får inte bara vara rutig.

Planer för veckan är inte så mkt, högskoleprov på torsdag redovisning fredag, träning och sedan SKÅNE!
Mitt älskade skåne. längtar sjukt mkt att få träffa alla kusiner och släktingar :)
Urdåligt bloggande den senaste tide. Skall bli bättre, det lovar jag
Måste bara passa på att säga att dyra fuktighetskrämer inte alltid är de bästa, LdBs ny är fantastisk ! Har andvänt den i två veckor och hyn är perfekt verkligen!




Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha gu va skoj o läsa din blogg raro gaby hihi.
men de har ju inte spikat middag men ändå nämnt det, DET är ett bra steg ;) hahahaha skrattar ihjäl mig...

hoppas vi ses snart älskling
pussssssssssss

2007-11-13 @ 23:21:41
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Klara

Hej lilla Gabbis
Harligt att hora att allt verkar vara bra med dig hemma i Gbg, jag trillade in har pa din blogg pa min study hall i mitt high school, mkt underhallande. Hahaha. Jaja, maste springa vidare till nasta class nu men vi hors!

Saknar dig!
Puss Klara

2007-11-14 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0