Copenhagen International Airport

Nu sitter jag här med min kaffe och väntar på att min gate skall komma upp.. Blev lite känslosamt imorse när jag skulle säga hejdå till mormor och morfar, fy fan.. det var nog det värsta jag gjort. De är liksom som föräldrar, bästa vänner och mormor och morfar på samma gång. Men 20 veckor kommer nog gå fort. Det jag är mest överlycklig för är att jag för en gång skull inte överpackade väskorna så jag fick övervikt. Fäktväska på 17 kg av 23 och den andra väskan gick på 21 kg. Hur bra är inte det? Mer shopping för mig. Mormor gav mig den chockade kommentaren "- Har du inte packat för lite??" Jag trodde att hon skulle kommentera att jag packat för mkt.

Jvp ringer precis. Lite trött på rösten haha men tjejerna hade tydligen haft en bra utekväll i Malmö.

Skall kolla gaten nu mina vänner och bjuder på denna bilden som ett resess man är. Polen för ett och ett halvt år sedan när jag mamma och Chris skulle till en Grand Prix tävling. Var jag trött då? Eh ja och det är precis tvärtom vad jag är nu. Så överspeadad att det tar mig år att skriva dessa meningar

A presto

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0