Un piccolo messaggio

Tänk vad ett litet meddelande med bara några få ord kan få en att bara le. Ett leende som hittills har varat hela dagen! Ett litet meddelande med små ord har nog gjort min dag.

Har precis kommit hem från skola och min första svenska lektion med Luigi, italienaren som jag skall lära svenska! Riktigt duktig kille! Hans uttal fick mig att häpna även om han tidigare inte kunde någon svenska alls. Eller ja några ord..

Skall plugga nu och sedan ikväll är det en jättestor arrengerad fest här på Camplus. Tydligen brukar den i början vara väldigt fancy och chic för att sedan spåra på ett sätt som bara italienare kan göra när det nalkas fest.

Åh min midterm som jag har om en och en halv vecka har börjat få mig bli riktigt nervös och stressad.. Hur skall detta gå..... Jag har ingen aning. Gör mitt bästa fram tills dess...

Nästa vecka skall jag börja fäkta igen, har inte alls fäktat denna veckan. Förkylningen börjar gå över men är fortfarande otroligt snuvig.. Hoppas jag hinner bli frisk tills måndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0