Skottdrama

Vet inte hur mycket plugg det kommer bli efter middagen för jag måste gå över till Hanna, den österriksiska tjejen, som bor en kvart från mig. Hon hyr en lägenhet som hon delar med två italienskor. Italienskorna är inte hemma på helgerna och Hannah ville inte vara själv ikväll. Anledning?

Skottdrama. Under eftermiddagen hörde hon ett skott från sin grannes lägenhet, sedan en kvinna som skrek och sedan ett skott till. Hannah fick panik och rusade ut ur sin lägenhet ut på gatan där flera andra hade samlats. Sedan börjar polisdramat. Det var ambulanser överallt, polisbilar överallt, likt CIA agenter sa hon. De stormade byggnaden och sedan vet vi inte vad som hände. Hannas pappa var lyckligtvis på väg för att hälsa på henne och var bara 20 min från henne när detta hände. Pga av polisarbete fick ingen gå in i byggnaden och de åkte därifrån. Jag har försökt hitta artiklar om det på nätet men ingenting. Så sjukt livet kan vara. Enligt Hannah är detta en man på ca 60 år som brukar vara jättetrevlig..

Hon vad så chockad när hon pratade så hade lite svårt att förstår vad hon sa..

Uppdaterar mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0