Nojjaaaaaaaa

Okej, nu börjar jag bli nojjig på riktigt. Inte enbart inför tentan på måndag, men också för att en av amerikanarna har fått körtelfeber. Han ligger nu själv på sitt rum och alla andra amerikanare (2 st) som bodde där har fått flytta ut. Antagligen kommer han få åka hem till USA eftersom han här på Camplus kan orsaka smitta för alla andra studenter.
Vi lever så tätt inpå varandra här så att bli smittad av någon är väldigt lätt. Tex började ju min förkylning på grund av att amerikanarna var sjuka. Fan jag har inte tid för körtelfeber..

Sedan är den andra nojan så klart tentan. Jag tror tyvärr inte att jag kommer kunna träna varken imorgon eller fredag för denna förbannade tenta. Magda kommer inte bli glad..

Nu skall iaf mitt huvud bli gladare när jag skall sova
Puss och godnatt



Ps. Pappa boken kom för några dagar sedan men har inte hunnit fylla på mitt kontantkort idag till telefonen. Men tack! JÄD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0