Gud hör mina böner

Gud jag hade ställt klockan på kvart över sju imorse, men jag var för trött och sjuk för att gå upp, snoozade till halv tolv istället då jag efter en varm dusch hör knackningar på dörren. Där står jag i bara handduk, skall mitt i min feber komma på rätt fraser på italienska, för jag visste att det var städerskan. Jag sa att jag skulle vara klar om fem minuter, men hon ville prompt in och städa mitt rum nu. När jag väl hittat kläder släpper jag in henne, ber lite tyst om förlåtelse och förklarar att jag har feber och därfr sovit fram tills nu och glömt av att det var städning och lakanbyte dag. Hon sa något tillbaka men febern var för hög för att tänka. Hon var inte glad iaf. Jag gick och handlade istället. Mat. Te, buljong, nål. tråd. och gud vet vad mer. Det enda jag måste hitta nu är sådan typiska amerikanska nuddlesoup. Det finns ingenstans... Funderar på att gå till kinesbutiken längre ner på gatan.

Skall inte träna idag. Är för matt i kroppen för det. Försöker ta mig igenom lite plugg nu. och sedan är det föreläsning.
Gud jag ber dig, snälla hör mina böner, gör mig frisk!!!!!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0