JJguy

Godmorgon! Precis hemkommen från en morgon promenad med kusin C. Sjukt varmt ute.

Filmen igår var riktigt bra, men skrattade om vart annat. Ibland kanske skämten gick till överdrift eller blev lite för mycket men allt som allt var den bra. Det roligaste var nästan det stora antalet damer i åldern 28-99 år som skrattade hysteriskt. Herregud det var en dam som hade en sådant högt skratt och skrattade jämt så det lät som hon skulle kväva sig själv. Hon verkligen lutade sig fram för att hålla sig om magen så ont hon hade. Extremt roligt för hon var den enda som skrattade på scener som inte ens var roliga. Jag lovar att hon var en anonym skrattcoach eller liknande som skulle bringa mer glädje till världen.. eller något liknande.

Iaf, på vägen ut ser jag min gud. Det bara lyser så fort man ser honom. Vi kan kalla honom JJguy. För helt ärligt så kommer jag inte ihåg om han heter Marcus, Fredrik eller något annat killnamn. Han jobbar nämligen på Entré, det köpcenter som jag jobbar på. Han kom förbi en gång för några månader sedan och skulle handla kaffe och vi började snacka om allt mellan himmel och jord. Jag kom på mig själv med att nästan drägla så snygg han var. Ni förstår den guden - herregud.

Det hände en liten incident för någon vecka sedan som jag total skämde ut mig för honom. Men eftersom han samma dag gick förbi butiken fyra gånger kan han ju inte tro att jag är en psykopat. Eller?

I vilket fall så såg jag honom på båten i lördags. Visserligen full som en kastrull, han både bokstavligt och verkligt körde ett slalomlopp utan like på däcket - med ett enda mål framför sig. Ja det var inte jag om man säger så för jag blev så nervös att jag inte vågade gå fram. Nej han hade målet 35 årig(minst)plusdamsomvartotaltförfulförhonom. I vilket fall som helst så var han på bion igår med vad jag tror hans mamma pappa och syster. Hur gulligt är inte det att familjen går och ser bridesmaids haha. Har han den filmsmaken är vi ju som gjorda för varandra. SL "känner" honom lite via jobbet så nu har hon ett uppdrag framför sig.

Man får ju hoppas han går förbi på en kaffe idag.

Det bästa av allt - han är italienare med en svensk touch

over and out

ciaociao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0