Från världsklass till totalfjask(o)

Ett tidigare inlägg idag! Har spenderat de senaste två timmarna med att tvätta och plugga på uteplatsen på gården. Åker senare idag till mormor och morfar för att förhoppningsvis få ännu mer pluggro.

Minigolfen igår började otroligt bra. Sedan försvann Annika Sörenstam formen och det blev ett riktigt jävla bakslag. fy fan. Får nog ta att öva svingen igen för herre i mina dagar vad dålig jag var! När vi skulle hem brakade himlen lös och vi hamnade mitt i ett regnväder utan dess like. Blixtar åska och regn avslöte varandra och jag var totalt genomblöt när jag kom hem. Inte nog med det så var jag tvungen att ringa polisen för jag tror att det höll på att dealas droger i en bil på gatan. I området där jag bor så vet jag att polisen haft problem med en familj som langar etc. Så fort jag sa vilken plats de befann sig på så sa polisen bara; Aha aja det är där nu igen, vi skickar span på en gång". Tydligen ganska välkänd familj den där albanfamiljen.

Nej nu får jag hoppa in i duschen. sedan blir det mer plugg.

Ci vediamo

ciaociao


bild lånad från Teen Vogue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0