Let it go

Jag är tillbaka efter dag kantat med det mesta. Massa snöstorm och vandring genom lund för att hitta rätt tentasal, vilket påminde om en skola på 60-talet som nu sett sina bästa dagar. Jag kommer få en panik attack av att sitta där!! Dessutom så trodde jag att det spökade med det var ett sådant himla drag från vinden att dörrarna åkte upp!

Tillbaka till malmö blev det plugg på stadsbiblioteket och lunch på rose garden. Thai buffé kan ju vara det bästa! Efter att ha klarat av fem timmars sträck plugg blev jag deprimerad. Shopping fick bli mitt botemedel med Anne och efter ett glas bubbel och ett nytt läppstift och medlemskap gick jag med lätta steg hem från YSL VIP kväll! Vad shopping kan rädda ens dag!!

Sedan kom telefonsamtalet. Ett oönskat sådant. Det senaste har sjukhusen avlöst varandra, först morfar nu mamma. Inget allvarligt sa de. Men en traffikolycka har orsakat att hennes whiplash skada har kommit fram igen så nu ligger hon på sjukhus med morfin. Svårt att koncentrera sig nu.

Nu skall koncentrationen försökas återkomma..

Over and out

Ciaociao

G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0