Godmorning from Starbucks

Godmorgon världen! Såg precis att jag har skrivit och publicerat 1001 inlägg på denna bloggen. Och jag kommer faktiskt ihåg det allra första inlägget, gör ni?

Det är lite konstigt, för efter att jag har flyttat ner till Malmö så har jag haft sååå himla svårt att gå upp på morgonen. Jag brukade alltid kunna gå upp, slita mig upp, hoppa upp, dra mig upp, från sängen i Göteborg, men här i Malmö då är det Snoozeknappen som gäller hela tiden!

Hade tänkt slå vad med mig själv att se om jag kunde gå upp klockan 0700 idag och börja plugga. Självklart blev det halv åtta men ändå en liten förbättring!

De andra tjejerna sover så jag väntar på att de skall vakna så det blir en il quattro frukost och sedan är det kaffe med L på Malmös svar på Centro! Jag var helt överlycklig igår när jag och Louise hittade det, och det ligger till och med på vår gata! Fab!

Sedan måste jag preppa en outfit för kvällens utgång.. Dilemma. Plugg blir det idag och träning ikväll.
I och med att jag har tävlat nu och tränat hårdare har detta också resulterat i fler blåmärken på min kropp så kvällens outfit kommer inte kunna vara med bara armar. Vilket är irriterande då jag nästan bara har kläder utan armar.. typ klänningar.


Jag säger iallafall godmorgon med Starbucks!


Den bästa kaffekoppen i världen som jag fått av J och AM i födelsedagspresent från Paris

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hhihihihihi nu blev jag jatteglad!

2010-02-17 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0