Remind me

Hej vänner!
Har förtillfället kommit hem från röntgen och allt gick bra där, kontroll röntgen för lungorna om någon intresserar sig. Skolan innan idag och världens godaste kaffe från piccolo! Herregud abropå föreläsningen. Mänskliga rättigheter och Islam stod på schemat och hade verkligen sett fram emot föreläsningen - men självklart är det en tomte som har den. Han mumlar och är så tråkig att jag för det första inte hör ngt, och för det andra sitter han ner och bara tittar på sin dator under hela föreläsningen.. Kul!


Bilderna från AMs 20 årsfest funkar äntligen att lägga upp! Enjoy

 födelsedagsbarnet herself! Och ja, hennes klänning är to die for!

    

V och SG hade inga bilder på er, eller jo en på SG när du äter kex och ost men du hade dödat mig om jag la upp den haha. Fast jag tyckte den var söt


ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

haha det var nog lika bra att du inte la upp den då :) nerdy föreläsare förresten! puss

2009-09-16 @ 20:30:57
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0