Home Sweet home

Nu är jag hemma i Göteborg efter sex veckor i nya hemstaden Malmö. Välkommen till Malmö - välkommen tillbaka till Göteborg.

Efter en halvt stressad resa (eftersom jag hade med mammas katt från skåne och var livrädd att hundar i tåget skulle attackera den och att den skulle få hjärtinfarkt eller ngt liknande) så var jag framme i Göteborg vid lunchtid. Mötte upp pappa för lunch på palace och sedan hade jag lyckats få en snabbtid hos min gulliga frisör Camilla för lite fran och brynfärg. Några varv på stan. Kaffe på centro. Buss nr 50 hem. Home sweet home. Välkommen tillbaka till Göteborg - världens konstigaste och gråaste stad när man bor här men världens underbaraste när man varit borta och kommer tillbaka. Staden som kräver hatkärlek. Välkommen tillbaka till Göteborg.

Nu slocknar snart mina ögonlock efter mina 8 timmars sömn på två dygn.

Bedtime..

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0