Hammerhammer

Godmorgon foks!

Har ledig dag idag från skolan, eller ledig och ledig - inga föreläsningar rättare sagt!! Men jag vaknade ändå klockan halv åtta. Inte var jag utvilad, inte på gott humör heller och inte kunde jag somna om.. Detta berodde på att några grannar smart nog hade fått för sig att hammra.. inte vet jag vad de skulle hammra upp men inte gör man det halv åtta en fredagmorgon!!! halv åtta, förstå min ångest!!

Yrvaken tog jag mig ut till köket och Anna Skipper i kylskåpet. Morgonjuicen alltså.. Ni vet den med ingefära, vatten, citron och olivolja.

Nu skall jag bege mig ut på stan och leta brevpapper. Tror nämligen att jag har några brevkompisar på G, iform utav mina kusiner!! Småttingarna är 7 och 4 år gamla och bor i Sthlm. Så nu skall jag överraska dem med förslaget och skicka brev till dem!!

Nej nu måste jag göra mig iordning.


Later ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0